Bij Sleutelhangers.nl staat persoonlijke service en klanttevredenheid voorop. Of je nu op zoek bent naar gepersonaliseerde sleutelhangers of andere promotieartikelen, wij helpen je graag met advies en ondersteuning. Op deze pagina vind je alles wat je moet weten vóór, tijdens en na je bestelling.
Je kunt je bestelling plaatsen via onze webshop, maar ook via andere manieren zoals e-mail of telefoon.
Liever persoonlijk contact? Je kunt je order ook doorgeven per e-mail of telefonisch. Je ontvangt dan eerst een vrijblijvende offerte en een digitale proefdruk om het ontwerp te controleren.
Voor een optimale kwaliteit van jouw bedrukte sleutelhangers en andere artikelen gelden de volgende aanleverspecificaties:
Afhankelijk van het product en ontwerp bieden wij diverse bedrukkingstechnieken aan, waaronder:
We adviseren je graag over de beste techniek voor jouw bestelling. Ga voor meer informatie naar de pagina over druktechnieken.
Bij Sleutelhangers.nl betaal je veilig via onze beveiligde verbinding. We bieden de bekende betaalmogelijkheden, zoals iDeal, Apple Pay, Bancontact en bankoverschrijving (achteraf betalen). Bij betaling achteraf ontvang je een factuur en betaallink per e-mail. Je bestelling wordt verzonden zodra de betaling is voldaan.
Je kunt zelf bepalen hoe je je bestelling ontvangt. We kunnen leveren op elk adres binnen de Benelux, ook direct op evenementen, beurzen of op kantoor. Afhalen is mogelijk op afspraak, op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur.
Voor de meeste producten binnen de Benelux rekenen we geen verzendkosten, tenzij anders vermeld op de productpagina. Alle prijzen zijn exclusief BTW.
De levertijd staat bij elk product vermeld. Mocht de levertijd afwijken, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om de opties te bespreken.
Heb je je sleutelhangers of andere producten met spoed nodig? Wij denken graag met je mee over de mogelijkheden. Neem contact met ons op.
Wij streven naar uitstekende kwaliteit en service. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, neem dan contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing zoeken.
Meld klachten via telefoon, e-mail of het contactformulier. We reageren binnen 14 dagen met een voorstel voor een passende oplossing.
Omdat veel producten gepersonaliseerd zijn, geldt vaak geen herroepingsrecht. Onbedrukte artikelen kunnen soms worden geretourneerd; de verzendkosten zijn dan voor eigen rekening. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice.
Voor antwoorden op de meest voorkomende vragen kun je onze FAQ raadplegen. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.